loading...
قدم طرح | Gadam Tarh
قدم طرح بازدید : 5 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (1)

سلام دوستان عزیز و گرامی شما میتوانید سفارشات طراحی وبلاگ و چت روم و وب سایت و اپلود سنتر و جامعه ی مجازی و هدر و بنر و لوگو و فایل فلش و ... رو میتونید در قدم طرح به صورت رایگان سفارش دهید هاست فرق نمیکنه که رایگان باشه یا پولی خلاصه اگه خواستین رو هاست طراحی کنم باید هاست بدین به ما طراحی کنیم ممنون دوستان من طراحی هایی که شما میخواین من بعد از 2 یا 3 روز براتون طراحی میکنم و اینجا میزارم و بعدش هم اگه چت روم یا ... بود که رمز خواست خودم تو یاهو بهتون میدم با تشکر مدیریت قـــدم طــرح 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xxxxxxxxxxx در تاریخ 1392/05/20 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من به وبلاگ شما سر زدم و هم کد پاپ آپ و هم تبلیغات رو لود کردم تو هم یه سر به سایت من بزن و بی زحمت روی تبلیغات سمت چپ کلیک کن فقط بی زحمت با چپ کلیک لودشون کن تا ثبت بشن اگه اومدی تو سایت من حتما یه نظر بده تا بدون: http://my21.ir
دوباره به شما سر میزنیم و روی تبلیغات هم کلیک میکنیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 397